Ngarja e makinës me LPG ose CNG zakonisht lidhet me kursime të mëdha, jo vetëm për kuletën por edhe për mjedisin. Fatkeqsisht shoferët duhet të kenë në mendje se ka më shumëkomponentë që mund të prishen. Për sa i përket auto gas, disa shoferë ankohen për operim jo të barabartë pas konvertimit. Ky artikull do iu tregojë ju se si shkaktohet operimi jo i barabartë i makinës me sistem gazi dhe si të zgjidhni problemin.

Valëzimi I shpejtësisë motorrike

Problemi me shpejtësinë e paqëndrueshme në motorr, nuk ndodh në shumë makina me instalacionin e gazit. Shak i këtij problemi mund të jenë gjëra të ndryshme, por ju nuk duhet të shqetësoheni për ato. Shpesh luhatjet e rrotullimit, veçanërisht në pushim, rezultojnë në mbytje nga papastërti. Gjithashtu mund të jetë një ide e keqe të instaloni sistemin e gazit vet, ndaj është një ide e mirë të përdorësh servise profesionale dhe të rekomanduara që specializohen në instalimin e LPG / CNG. Gjithashtu shoferët duhet të kenë nëmendje se disa komponentë të një makine, si injektori i gazit, janë prish e ndërro, që mudn të jetë edhe pasojë e problemit të performancës së motorrit të makinave. Në makinat e fuqizuara nga LPG / CNG, ështëgjithastu shumëe rëndësishme të ketë një rregullim periodik, që mund të përfshijë riadaptimin e kontrolluesit.

Pabarazi të sistemit të gazit gjatë operimit – si ta zgjidh?

Shoferët qe kanë një makinë me LPG ose CNG duhet të mbajnë mend të rregullojnë sistemin e gazit me raste. Pa atë, edhe mbytja më e vogël ose ndotja e motorit stepper mund tëshkaktojë probleme të vogla ose të mëdha në motorr. Ky problem shihet lehtësisht kur kalon nga gaz në karburant. Nëse makina kur përdoret me karburant ka shpejtësi të qëndrueshme, dhe pasi kalon me gaz rrotullimi ndryshon nga 200-300 rpm, atVherë kemi një pamje të qartë që ka një problem. Nëse pastrimi i plotë i mbytësit dhe stepperit nuk sjell rezultate të kenaqshme, ideja më e mirë ështëtëvizitoni një servis të ekomanduar për të bërë riparime. Servisi duhet si fillim të kontrollojë të gjithë zorrat thithëse, meqë në shumë raste rrjedhja e tyre sjell miksim të keq që pastaj futet në motorr.